Találja meg a sikert ezekkel az egyszerű hírnév-menedzsment tippekkel
Néha vállalkozása hibát követ el, és boldogtalan ügyfelet hoz létre. Néhány ügyfelet egyszerűen lehetetlen kielégíteni. Számos oka lehet annak, hogy vállalkozása az ideálisnál rosszabb hírnévtől szenved. Olvasson tovább néhány remek tippet a jó hírnév javításáról és fenntartásáról, valamint üzleti tevékenységének fenntartásáról.
Kövesse nyomon az ügyfelek panaszait vagy kérdéseit. Ez még fontosabb, ha vállalkozása nagy. Az ügyfeleknek úgy kell érezniük, mintha érdekelne. Próbáljon olyan automatizált rendszereket használni, amelyek nyomon követhetik őket. Kérjen visszajelzést is.
Szánjon rá időt, és alaposan gondolkodjon, mielőtt válaszolna a panaszokra. Ha hűvös marad, és gondosan átgondolja, hogyan fog reagálni az interneten, érintetlen maradhat a hírneve. Mielőtt panaszt adna válaszra, olvassa el többször a válaszát. Ha lehetséges, kérje meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megfelelő legyen-e.
Figyelje folyamatosan a közösségi hálózatokat. A legtöbb ember arra számít, hogy ha feltesz egy kérdést az Ön oldalára vagy webhelyére, akkor Ön válaszolni fog rájuk. Győződjön meg róla, hogy azonnal, lehetőleg egy-két órán belül válaszol. Mivel a legtöbb vállalkozás nem reagál ilyen gyorsan, akkor biztosan különáll.
Nézze meg online jelenlétét. Valaki írhat valami negatívat a vállalatáról, amely magasan szerepel a keresési eredmények rangsorában. A keresőmotorok eredményeinek áttekintése gyakran megakadályozhatja, hogy az ilyen dolgok az oldal tetejére kerüljenek. Próbálja ezt kéthavonta megtenni.
Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, küldje el vásárlójának egy kupont egy bizonyos százalékos kedvezményért a következő vásárlás alkalmából köszönetképpen. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönöm nekik a visszajelzéseket.
Ha magánügyletet vagy promóciót kínál, győződjön meg arról, hogy a szó nem kerül ki. Ez különösen igaz, ha nagy kedvezményt kínál a panasz kijavítására. Az egyik dolog, amit nem akarsz megtenni, az az, hogy sokat tesz közzé panaszért; máskülönben sok panasszal járhat, így más ügyfelei is megkaphatják az üzletet.
Próbáljon utánanézni a hírnév-kezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások nem kevés pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév megteremtésében, a jó hírnév megőrzésében vagy a jó hírnév fenntartásában. Ezek profik. Megnézhetik az online tevékenységeket az Ön számára, és segíthetnek mind a negatív hírnév elkerülésében, mind pedig annak leküzdésében.
Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.
Ha vállalatának negatív véleménye van az interneten, ne reagáljon túl. Az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalat tehet, ha haraggal válaszol a negatív megjegyzésre vagy panaszra. Ne próbáljon megtorolni azzal sem, aki kifogást tett. Az ilyen típusú reakciók nem fogják megoldani a problémát, és csak nagyobb figyelmet fognak felhívni az összes negativitásra.
Ha az ügyfél rossz véleményt ad Önnek, ne hagyjon negatív cáfolatot. Ettől csak arrogáns és nehéz kijönni fog. Noha foglalkoznia kell a felülvizsgálat valótlan részeivel, ezt nem harcias módon kell megtennie.
Mint fentebb említettük, számos lehetséges oka van annak, hogy segítségre van szüksége a jó hírnév kezelésében. Mint tudják, vállalkozásának jövőbeni sikeréhez nagy hírnév megőrzése szükséges. Minél előbb javítsa hírnevét, hogy visszahozza az ügyfeleket. Ne felejtse el használni a fent felsorolt tippeket.
Utolsó kommentek