Bontsa ki a Business Horizons-ot SEO-vel

Talán már korábban hallottad a keresőoptimalizálás fogalmát, de soha nem nézett rá. Talán fogalmad sincs arról, hogy mit jelent, és megpróbálod kideríteni. A keresőoptimalizálás az a folyamat, amikor a webhely felkéri a keresőmotorokat, és ez a cikk megmutatja, hogyan lehet az Ön számára működni. Íme néhány tipp a kezdéshez.

SEO optimalizálja jelenlétét a keresőmotorokban, ha más (jó hírű) webhelyeket linkel a webhelyére. Ha más jogszerű webhelyek összekapcsolódnak Önnel, a keresőmotorok látják, hogy Ön online jelenlétben van. Látva, hogy több kereslet van, a keresőmotorok magasabb pozícióba helyezik a webhelyet.

Ha azt szeretné, hogy a keresők megtalálják Önt, következetesen biztosítani kell nekik a tartalmat - a keresett kulcsszavakban gazdag, jó minőségű anyagot. Ez elemi jellegű, ha rendszeresen nem ad meg tartalmat a blogjához vagy a webhelyéhez, és ha nem tartalmazza azokat a kulcsszavakat, amelyeket a közönség szeretne találni, egyszerűen nem találja meg a kereséseket.

A keresőoptimalizálás maximalizálása érdekében állítsa be a helyét! Ez olyan webhelyekre vonatkozik, amelyek célja a helyi jelenlétű üzleti helyek feltérképezése. A keresőmotorok felkeltik az ügyfél IP-címére vonatkozó helyi webhelyeket, amikor fizikai üzletet keresnek. Azáltal, hogy webhelyét ezen oldalakon állítja be, irányíthatja márkáját, és nagyobb valószínűséggel teheti meg az ügyfeleket.

Amikor megpróbáljuk elérni a Search Engine Optimization-t, ne felejtsük el a meta-tag leírását. Ez azt jelenti, hogy a meta-tagban kitűnő nyelvtani és hibásan kell lennie. Legalább két kulcsszót kell tartalmaznia. Bár a webhely címe kritikus a keresési eredmények között, az internetes kereső elolvassa a leírást, hogy végleges döntést hozzon, hogy melyik webhelyre kattint.

Optimalizálja a keresőmotorok termékoldalait, ha többet szeretne tartalmazni, mint egy képet és egy árat minden egyes elemhez. A keresőmotorok nem tudnak képeket olvasni. Ha beírja az eladott tételek címét és egy kis, egyedi leírását, növeli a keresőmotor rangsorolását és relevanciáját.

Kövesse nyomon a látogatókat. Ezt a hivatkozási naplók ellenőrzésével végezheti el. A figyelemfelkeltő dolgok közé tartoznak azok a kulcsszavak, amelyeket az emberek használnak a webhely keresőmotorokban való megtalálásához és milyen webhelyekre utal. Ezzel az információval növelheti az áramlást ezen csatornákon keresztül, és esetleg többet is adhat.

Ma a legtöbb nagy keresőmotor speciális helyi listákat kínál. A valódi szóval rendelkező webhelyek esetében a helyi listákkal való regisztrálás javítja a keresőmotor teljesítményét. A helyi listák minden további funkcióját - mint például a térképeket és a véleményeket - ki kell használni annak érdekében, hogy növelje a webhely teljes kitettségét.

Bár a keresőmotorok egyedül találják meg webhelyét, ha a tartalom releváns, továbbra is be kell nyújtania webhelyét a különböző keresőmotorokhoz, hogy pontosan megtalálják, mit akarnak látni. A manuális benyújtás sokkal több ellenőrzést biztosít a folyamatban, és ez az, amit marketingként kíván.

A keresőoptimalizálás szuper könnyű tippje, hogy írjon egy hozzáférhető webhelyet. A weblapok kifejlesztésekor ez a funkció a rangsorban kiemelt helyen kell lennie. A hozzáférhető HTML írásával a webhelye mind a képernyőolvasók, mind a keresőmotorok pókjai számára nyitva áll. Azáltal, hogy az oldalakat könnyebben elérhetővé teszi, lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy könnyebben olvashassanak és rangsorolják az oldalakat.

Nem számít, mennyire jól ismerik a témát. Ezek a tippek segítenek az oldalak rangsorolásának növelésében. Ahogy követed az ebben a cikkben szereplő tanácsokat, jobban megértheted a keresőmotor-optimalizálást és azt, hogy hogyan befolyásolja a webhelyed. Hamarosan elmondja másoknak, hogy mit tehetnek, hogy optimalizálják webhelyeiket.