A megfelelő módja annak, hogy a piacra lépjen a közösségi média marketing tervével
Gondolt már vállalkozása marketingjére a közösségi médián keresztül, de nem tudja, hol kezdje? Ez a cikk végigvezeti Önt a közösségi média fájának fő ágain, valamint bemutatja, hogyan lehet bevételt fizetni az ezeket a webhelyeket naponta látogató millióknak.
Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön el egy kis időt azzal, hogy megvizsgálja, mit csinál az öt legjobb versenytársa ott a közösségi média világában. Nézd meg, melyik közösségi oldalakon vannak a legaktívabbak, milyen tartalmat tesznek közzé, hány rajongóval rendelkeznek, és hogyan népszerűsítik webhelyüket, és mit kínálnak.
A YouTube értékes közösségi média-marketing eszköz lehet. Ha lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy előnézzék termékeit a YouTube-on, előnyt jelent, mivel az ügyfelek jobban meg fogják érteni az Ön által forgalmazott termékeket. Ez az eszköz elősegítheti a webhelyen való találatok és a termék eladásainak növelését is.
Mindig ügyeljen arra, hogy rendszeresen adjon hozzá új tartalmat. Az ügyfelek könnyen elveszíthetik érdeklődését terméke és szolgáltatása iránt, ha túl sok időt hagy a közösségi oldalak frissítései között. Az optimális frissítési gyakoriság hetente többször.
Próbáljon képeket hozzáadni a közösségi oldalához. Az emberek jobban megértik a terméket, ha szó szerint megismerhetik. És amikor az emberek megértik a termékét, nagyobb valószínűséggel vásárolják meg. Nem kell túl sok kép, csak néhány kell elvégeznie a munkát.
Válaszoljon az emberek által feltett kérdésekre vagy megjegyzésekre. Könnyű csak átlapozni valamilyen üzenetet vagy megjegyzést, ezért minden bejelentkezéskor keresse meg ezeket a megjegyzéseket.
Ha azt szeretné, hogy nagy figyelemmel kísérje a közösségi média marketingjét, ne próbáljon csak termékeket eladni. Töltse ki őket a saját résszel kapcsolatos érdekes és informatív tartalommal, például történetekkel, cikkekkel és linkekkel. Számos más típusú közzététel létezik, például versenyek, képek és akár trivia kérdések feltevése. Kapcsolatba lépni a követőkkel. Segítsen nekik interakcióba lépni az Ön termékeivel ahelyett, hogy passzív nézői lennének egy reklámfilmnek. Hacsak vállalkozása nem kizárólag az árral verseng, ne felejtsen el a termékének vagy szolgáltatásának más tulajdonságaira is összpontosítani, amelyek bemutatják termékének vagy szolgáltatásának értékét a fogyasztó életében.
Ahhoz, hogy a közösségi média marketing kampánya sikeresen forgalmazza márkáját, adja el magát mint iparági hatóság. A termékek csatlakoztatása helyett készítsen vonzó tartalmat, amely szórakoztatja, oktatja és még inspirálja is az embereket. Ha véletlenül létrehoz valamit, ami a megosztási gomb miatt csak egy kicsit vírusos, akkor a cég neve kijön.
Győződjön meg arról, hogy az összes bejegyzés és cikk tetején található egy Facebook gomb. Ez a gomb megkönnyíti az olvasók számára a tartalom megosztását a Facebookon. A legtöbb ember nem akarja megosztani a tartalmát a Facebookon, ha át kell másolnia és beillesztenie kell egy linket.
Amikor valamit közzétesz a blogodon, vagy frissíted a webhelyedet, azonnal írj Facebook-bejegyzést. Talán előre meg kell terveznie és előre meg kell írnia a bejegyzést, hogy ne rohanjon rá. Ne felejtsd el, hogy az emberek feliratkoztak Facebook-bejegyzéseidre, hogy naprakészen értesüljenek arról, mit csinálsz.
Amikor videót tesz fel a Youtube-ra, adjon hozzá egy linket a webhelyéhez a leírásban, és győződjön meg arról, hogy a videók mellett és a csatornáján van Facebook és Twitter gomb. A YouTube-felhasználók csábítása a Twitter és a Facebook-fiókok feliratkozására furcsán hatékonynak bizonyul, mivel valószínűleg terjeszteni fogják a videóit.
A közösségi média felhasználásával megtalálta azt a központot, ahová az emberek információhoz jutnak. Ennek előnyére történő felhasználása előrébb viszi vállalkozásának marketingjét. Ezt a cikket arra terveztük, hogy megmutassa, hogyan és hol lehet hatékonyan használni a közösségi médiát az alsó sor növelése érdekében.
Utolsó kommentek